poniedziałek, 14 września 2015

Gościnna Projektantka: Maede

Dziś gościmy pierwszą ze zwyciężczyń naszego sierpniowego wyzwania Maede.
Today we host the first winner of our August challenge - Maede

Oto kilka słów od niej:
And here are a few words from her:

Bardzo serdecznie dziękuję za zaproszenie do gościnnego projektowania na blogu "Wyzwania Niekartkowe". Czuję się tym bardziej wyróżniona, że jest to dla mnie pierwsze tego rodzaju wydarzenie!
Mam na imię Magdalena, w sieci posługuję się nickiem Maede.
Scrapbooking podobał mi się od dawna, ale była to miłość na odległość :). Te piękne kartki, dopracowane boxy, precyzyjne docinanie, wykrojniki, fantastyczne kwiatowe kompozycje... Miałam wrażenie, że nigdy nie uda mi się wspiąć na takie wyżyny - i nawet nie próbowałam.
Tak było do chwili, w której odkryłam media. I wpadłam  :).
Strasznie lubię eksperymentować z kolorami i fakturami. Uwielbiam brudzić, chlapać i ciapać. Cieszy mnie fakt, że nigdy do końca nie wiem, jak będzie wyglądała gotowa praca. Lubię robić LO, ale moją ulubioną formą jest tag.
Dla Was przygotowałam wrześniowy tag - z nutką nostalgii i zamyślenia. Kto pamięta maszyny do pisania, pióra i kałamarze? Szkoła - pierwsze relacje, przyjaźnie, konflikty i wspomnienia.  Dzieci idące do szkoły jeszcze nie wiedzą, że na lekcjach uczymy się tylko ułamka spraw, które są niezbędne w życiu.

Thank you very much for the invitation as a Guest Designer on blog "Non-Card Challenges". I feel especially honored as it is the first event of this kind for me!
My name is Magdalena, but I use the nickname Maede.

I've liked Scrapbooking  for a long time, but it was love at a distance :). All those beautiful cards, boxes, precise cutting, dies and punchers, fantastic floral compositions ... I had a feeling that I would never be able to climb to such heights - and I didn't even tried.
That was until the moment when I discovered the mixed media. And I fell in love with them :).
I like to experiment with colors and textures. I love to obtain dirty look of my artworks, with a lot of splashing. I welcome the fact that I never quite know how it will look in the end. I like making layouts, but my favorite form is a tag.
I prepared for you the September tag - with a touch of nostalgia and reverie. Who remembers typewriters, pens and inkwells? The school - the first relationships, friendships, conflicts and memories. Children going to school don't know that the lessons we learn at school are only a fraction of matters that are necessary in life.




Dziękuję za uwagę i zapraszam do wzięcia udziału w naszym wyzwaniu.
Thank you for your attention and welcome to join our challenge.

Prace prosimy zgłaszać za pomocą narzędzia do linkowania, które znajduje się na pasku bocznym bloga :)Zgłaszanie prac - do 30 września do 23:55 :)
The linky tool is in the sidebar of our blog.The deadline for this challenge is  September  30th to 23:55.

Miłego dnia!
Have a nice day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz