poniedziałek, 30 listopada 2015

Gościnna projektantka: Maede - LO na białej bazie/ Layout on the white cardstock

Dziś gościmy zwyciężczynię naszego październikowego wyzwania - Maede
Today we host the winner of our October challenge - Maede

Oto kilka słów od niej:
And here are a few words from her:

Witam serdecznie!
Bardzo dziękuję za wyróżnienie mojej pracy i możliwość zaprezentowania się na blogu.
Dziś chciałam pokazać Wam moje LO na białej bazie. Do stworzenia tła użyłam pasty strukturalnej, tuszy, różnych kolorów mgiełek i złotego Splasha. Całości dopełniły mikrokulki, cekiny i złota mika. A zdjęcie małego szkraba w szkolnej ławce chwyciło mnie od razu za serce :)
Pozdrowienia!!
Maede

Welcome!
Thank you so much for the honor of my work and the opportunity to present to the blog.
Today I want to show you my LO on the white base. To create the background I used structural paste, inks, different colors of mists and golden splash. The total completed the microspheres, sequins and a gold mica. A picture of a little toddler in a school bench, immediately grabbed me for the heart :)
Greetings!!
Maede








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz