piątek, 12 lutego 2016

Craft Ewelina: Album - inspiracja/ Album - inspiration

Witajcie!
Kiedy zobaczyłam granatową kolekcję papierów - moja pierwsza myśl - to kolor dżinsów! I od razu pojawił się plan na dżinsowy album, a teraz udało mi się go zrealizować i możecie zobaczyć efekty. Mam nadzieję że moją dzisiejszą inspiracją zachecę Was do wzięcia udziałau w naszym #7 wyzwaniu: "Album"

Hello!
My first though, when I saw new release of navy blue paper collection was - those are the colours of my jeans! And in one moment I deciced to make jeansy minialbum. My album is finished so today you can see it. I hope that my inspiration encourage you to take part in our #7 non-card challenge: Album!





















Zasady udziału w wyzwaniach znajdują się w zakładce.
Prace prosimy zgłaszać za pomocą narzędzia do linkowania, które znajduje się na pasku bocznym bloga
Zgłaszanie prac - do 29 luty do 23:55
The rules of participation in the challenges you will find here. 
The linky tool is in the sidebar of our blog.
Deadline till 29th february 23:59








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz